نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6601
-
الف
+

ناگفته های «شهرام پوراسد» از نقش آفرینی در سریال «ستایش3»

«شهرام پور اسد» درخصوص چگونگی انتخاب شدنش برای بازی در سریال «ستایش3» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «شهرام پور اسد» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که بعد از مدت ها با بازی در سریال «ستایش3» به تلویزیون بازگشته، درخصوص نقش آفرینی خود در این سریال پربیننده سخن گفت. 

«شهرام پور اسد» گفت: با توجه به اینکه وقتی کرکتر «مهدی» به من پیشنهاد شد، من فقط فصل اول این سریال را دیده بودم، در این خصوص با عوامل این سریال صحبت کردم.

وی ادامه داد: آقای مطلبی نویسنده سریال ستایش بسیار قاطعانه ‌گفتند که فصل سوم بسیار پر چالش تر و جذاب‌تر از دو فصل قبل نوشته شده و معتقد بودند حتی از فصل یک پربیننده‌تر خواهد بود.

پوراسد در پیوند با این موضوع افزود: زمانی که فلمنامه کامل شد و آن را خواندم متوجه جذابیت های این سریال شدم و نقش را پذیرفتم.

«شهرام پور اسد» در خصوص جذابیت کرکتر «مهدی» و قصه سریال «ستایش3» گفت: احساس کردم «مهدی» دارای شخصیت متفاوتی است. در واقع قصه سریال برای من بسیار مهم بود اما به هر حال آن کرکتری که قرار بود بازی کنم باید جای کار بسیاری برایم ایجاد می کرد.

«شهرام پور اسد» بازیگری است که مدت ها در آثار سینمایی و تلویزیونی حضور نداشت و به گفته خودش قصد داشت با بازی در یک سریال پربیننده دوباره به این عرصه بازگردد.

پور اسد زاده سال ۱۳۴۷ خورشیدی در تهران است و دانش آموخته رشته تیاتر می‌باشد. وی متاهل می باشد و صاحب یک دختر است.

اسد پور در سریال هایی همچون «شب هزار و یکم» ، «آهوی ماه نهم» ، «مسافر زمان» ، «گمشده» ، «آبی مثل دریا»، «حامی» و «صدایم کن» ایفای نقش کرده است.

رنج و سرمستی (۱۳۹۲)،کاغذ خروس نشان (۱۳۹۰)،منفی هجده (۱۳۸۶)،شهرت (۱۳۷۹)،فرار بزرگ (۱۳۷۶)،لاک‌پشت (۱۳۷۵)،شیرین و فرهاد (۱۳۷۴)،آخرین شناسایی (۱۳۷۲) از جمله فلم هایی است که وی در آن نقش آفرینی کرده است.بیشتر بخوانید :

یک اتفاق جالب در «ستایش3»/کرکتری جدیدی که عاشق «ستایش» می شود

دانلود سریال «ستایش 1»

دانلود سریال «ستایش 2»

داستان سریال «ستایش 3»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر